Even voorstellen

Binnen Omega Salaris en Advies B.V. werkt een team van enthousiaste medewerkers aan dienstverlening op gebied van salaris en HR. Wij verrichten deze werkzaamheden vanuit drie locaties: Alblasserdam, Nijkerk en Kapelle (Zld.). Onze klanten zijn in vele sectoren te vinden. Ook verrichten wij deze werkzaamheden voor andere accountants- en administratiekantoren.

 

Jouw profiel

  • Van een beginnende salarisadministrateur verwachten wij dat je in het bezit bent van een Havo- of MBO4 diploma (Bedrijfsadministratie).
  • Je hebt een pro actieve houding
  • Je bent accuraat, zelfstandig, stressbestendig en hebt goede contactuele eigenschappen
  • Je bent goed in plannen en organiseren
  • Je hebt affiniteit met cijfers en automatisering
  • Je bent een team-player
  • Je bent bereid om het Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) te behalen
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar

 

 

Wat Omega Salaris en Advies B.V. jou biedt

  • Een afwisselende functie in een fijne werkomgeving;
  • Een jong enthousiast team
  • Ruimte om je verder te ontwikkelen, zowel door interne als externe opleiding;
  • Begeleiding die nodig is om een ervaren salarisspecialist te worden

Met veel ambitie en het nodige gevoel voor humor werken we aan het gezamenlijke succes van Omega Salaris & Advies. Je werkt in een omgeving die zich kenmerkt door ontwikkeling en krijgt de kans daaraan actief bij te dragen.

 

Salariëring is afhankelijk van opleiding en ervaring

  • Marktconforme beloning: Є 1.600 – Є 2.600 o.b.v. fulltime dienstverband
  • 27 vrije dagen per jaar bij 1,0 fte
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Jong enthousiast team
  • Interessant opleidingsplan met goede doorgroeimogelijkheden
  • Prettige werksfeer
  • Thuiswerkvergoeding

Wil je solliciteren of wil je meer informatie?

Neem contact op met Bart van den Brink; 06-53714266
b.vandenbrink@omegasalarisenadvies.nl